söndag 20 maj 2012

Pike Open våren 2012 är avslutad

Efter en gädd-lös andradag packar vi ihop vår utrustning och känner oss trötta och lite besvikna över att inte fått upp någon gädda under den andra tävlingsdagen. Jag gjorde mitt bästa och testade allt i betesboxen utan resultat. Pappa hade på en fin gädda runt metern som han tappade under tävlingens sista kvart, men det hjälper oss inte.
Bättre gick det för Team bryggmästarn 1, Jocke tog en fin 105:a och en annan gädda på 81cm. (Han levererar som vanligt!) ;-)
Det blir att träna mer och särskilt på gäddfiske på djupare vatten med mjukbeten. Där har jag mycket att lära
Festen efter tävlingen njöt jag av. Bra mat och bra prisutdelning som vanligt på Pike Open. Pappa vann en "Ge fan i våra vatten" rulle på utlottning. :-) Härligt!!
Bilder och mer kommer när jag tagit igen mig, är riktigt trött efter 2 spännande fiskedagar!
(Nästa lördag ska jag till Risebo och fiska öring och rengbåge. :-)
"Ge fan i våra vatten" rullen som Jonas vann. :-) En fin Ambassadeur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar