lördag 5 juli 2014

"Fiska med proffs" blev superkul!!!

I går var jag med och guidade barn i ”Fiska med proffsen”. Vi var 3 båtar som tog med 2 barn var på en guidad fisketur med samma regler som när vi tävlingsfiskar. Jag och pappa hade med oss Gottfrid och Hugo i båten och vi hade riktigt roligt ihop. De fiskade och kastade jättebra.
Fisket var lite segt för alla båtarna men vi lyckades i alla fall fånga 3 gäddor i vår båt och en av dem var lite större. (93cm)
Efter fisket samlades vi vid Jakt och fiskebutiken för lunch och prisutdelning.
Jag hoppas att detta kommer bli av fler gånger och att fler barn får prova på roligt gäddfiske! :-)
Tack Jakt & Fiskebutiken och Hasse på Swedbank som ordnat dagen!
/Adrian & Jonas
Hugo, Gottfrid och jag

Bägge mina gäddor högg på Big McMy

Dagens största på 93cm.

Prisutdelning efter fiskedagen

6st barn och 6 "proffs" redo att jaga gädda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar